07-10-2017, 12:11
Szanowanie pracownika jako drugiego człowieka jest moim zdaniem najważniejszą motywacją, bo wpływa na atmosferę i relacje międzyludzkie w miejscu pracy. A o wiele lepiej się pracuje w miłej, przyjaznej atmosferze, niż pod naciskiem i w ciągłym stresie. Dlatego tak ważne jest, by osoby na stanowiskach kierowniczych dawały jasno znać, że chętnie pomogą w razie problemów, by pracownicy nie bali się informować o problemach czy popełnionych błędach.
Drugie w kolejności są nagrody materialne czy finansowe za wyniki, awanse, aż do takich przyziemnych rzeczy jak załatwienie codziennego cateringu z obiadami i przekąskami (przy braku stołówki), dystrybutorów z wodą do picia, współpraca z Multisportem czy innym systemem oferującym karnety do siłowni czy organizacja spotkań integracyjnych po pracy.
Drugie w kolejności są nagrody materialne czy finansowe za wyniki, awanse, aż do takich przyziemnych rzeczy jak załatwienie codziennego cateringu z obiadami i przekąskami (przy braku stołówki), dystrybutorów z wodą do picia, współpraca z Multisportem czy innym systemem oferującym karnety do siłowni czy organizacja spotkań integracyjnych po pracy.