Liczba postów: 13
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2022
Reputacja:
1
W dzisiejszych czasach każdy, kto prowadzi biznes musi się liczyć z zatrudnieniem doświadczonej księgowej lub biura rachunkowego.Nie warto się bawić w księgowość samodzielnie, biuro Asset zajmie się wszystkim,poprowadzi księgi rachunkowe https://biurorachunkowe-asset.pl/prowadz...hunkowych/ zajmie się też doradztwem biznesowym i rozliczeniami podatków. Poza tym jest to kadra doświadczona, zaufana, chętnie służy radą i wsparciem w każdej sprawie dotyczącej rachunków.
Liczba postów: 65
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2022
Reputacja:
0
Jak dobrze podejść do szkoleń SEP, szkolenia sep katowice , to tylko jedno z miast, gdzie sprawnie i szybko można zdobyć takie uprawnienia. Wszystko odbywa się w elastycznej formie, kursy prowadzone są przez specjalistów z branży a organizowane są przez firmy szkoleniowe, które wiedzą na co zwrócić uwagę przy ich prowadzeniu i samej organizacji.
Liczba postów: 1,014
Liczba wątków: 60
Dołączył: May 2016
Reputacja:
0
Wspominaliście wcześniej o pracy w branży motoryzacyjnej, uważam, że zarówno warsztat samochodowy jak i zakład wulkanizacyjny, to bardzo dobry i dochodowy biznes. W przypadku prowadzenia serwisu oponiarskiego, to warto mieć baczenie na to, żeby znaleźć dostawcę materiałów eksploatacyjnych, typu zestawy naprawcze do opon czy wkładki wulkanizacyjne. W sieci jest kilka hurtowni z takim asortymentem, między innymi tutaj https://swistowski.pl/ można zobaczyć taką ofertę.
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2023
Reputacja:
0
Na firmę to na początku trzeba mieć pomysł oraz środki, żeby się jakoś sensownie zareklamować. Na same materiały reklamowe przeznaczysz pewnie część swoich oszczędności. Do tego w 21 wieku wypadałoby mieć stronię internetową, wizytówkę w Google i prowadzić fanpage.
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: Apr 2023
Reputacja:
0
Najważniejsze koszta na starcie to: Księgowość, opłaty za konto, program do faktur, ubezpieczenie firmy no i jak kolega wyżej powiedział reklama, która w tym wypadku będzie pewnie najdroższa.
Liczba postów: 1,014
Liczba wątków: 60
Dołączył: May 2016
Reputacja:
0
Wspominaliście wcześniej o urządzaniu wnętrza biura - według mnie to bardzo ważny temat, przede wszystkim trzeba zainwestować w porządne fotele i biurka. Teraz popularne są meble metalowe do biura, w tym także biurka z regulacją wysokości blatu. Dzięki temu, wraz z fotelem ergonomicznym, można ustawić stanowisko pracy zgodne z zasadami BHP. Tego typu biurka można teraz znaleźć w sieci, przykładowo tutaj - Meble metalowe, biurowe - Sklep Metal-Meb https://metal-meb.pl/
Liczba postów: 94
Liczba wątków: 2
Dołączył: Dec 2017
Jeśli prowadzisz własny sklep, kastomizacja może odegrać bardzo ważną rolę w przyciąganiu klientów, zwiększaniu lojalności oraz osiąganiu większych sukcesów. Oto kilka powodów, dlaczego kastomizacja jest istotna w sklepie: https://goral.info.pl/artykul/kastomizac...ja/1017777 .
Liczba postów: 1,014
Liczba wątków: 60
Dołączył: May 2016
Reputacja:
0
Jeśli chodzi o biznes gastronomiczny, to z pewnością wiecie jak ważne są opakowania do żywności, mam tutaj na myśli lunchboxy, jednorazowe naczynia, sztućce i kubki do jedzenia na wynos. Zwłaszcza, że szykuje się zakaz produkcji takich opakowań z plastiku. Na szczęście są alternatywy, chociażby naczynia z trzciny cukrowej lub słomki papierowe. W sieci widziałam oferty od różnych hurtowni, które mają takie produkty, przykładem może być https://www.contipack.pl/naczynia-jednor...y-cukrowej
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jun 2023
Reputacja:
0
Warto zainteresować się dofinasowaniami z UP na początek bo dają fajne pieniądze a sporządzenie wniosku wcale nie jest takie trudne.
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jun 2023
Reputacja:
0
No jasne, że można spróbować, nie ma co się zastanawiać!
|