Zastanawiam się, czy "feed" w tym dziale jest jakoś filtrowany. Żeby nie napisać: cenzurowany.
Chodzi mi o to, w jaki sposób Google ocenia wartość poszczególnych informacji i ich adekwatność do zapytania wysłanego przez użytkownika. Kwestia pokazywania wyników ze stron o charakterze informacyjnym wydaje się dość prosta, ale co z treścią? We wpisie https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/ nie mam satysfakcjonujących wyjaśnień. Przecież to żaden większy problem, żeby reklamę sformułować w taki sposób, żeby przypominała materiał dziennikarski. I czy Google News potrafi wychwycić te różnice? A przede wszystkim, czy w swoim gronie serwisów z wiadomościami umieszcza wszystkie podmioty, czy też tylko te o linii, która odpowiada polityce firmy?
Chodzi mi o to, w jaki sposób Google ocenia wartość poszczególnych informacji i ich adekwatność do zapytania wysłanego przez użytkownika. Kwestia pokazywania wyników ze stron o charakterze informacyjnym wydaje się dość prosta, ale co z treścią? We wpisie https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/ nie mam satysfakcjonujących wyjaśnień. Przecież to żaden większy problem, żeby reklamę sformułować w taki sposób, żeby przypominała materiał dziennikarski. I czy Google News potrafi wychwycić te różnice? A przede wszystkim, czy w swoim gronie serwisów z wiadomościami umieszcza wszystkie podmioty, czy też tylko te o linii, która odpowiada polityce firmy?