11-08-2019, 07:50
Ważne jest by o reklamie ciągle pamiętać. Nie można spocząć na wykonanych dotychczas czynnościach. Zastój w reklamie oznacza stagnację, a nawet recesję. Zwróćcie uwagę, że wiele firm w swoich działaniach marketingowych stosuje okresowo rebranding fabrykareklamy.pro/poradniki/rebranding-firmy-w-kontekscie-oznakowania-reklamowego/ . Jest wiele korzyści z takich działań. Z jednej strony klienci widzą ciągły rozwój i modernizację marki. Oni tego oczekują i doceniają. Z drugiej strony pracownicy firmy nie popadają w rutynę. Dbają o optymalizację sprzedaży. Dążą do poprawy jakości obsługi klienta, zgodnie z nowymi trendami wytyczonymi przez dział marketingu. Rebranding to dla firmy powiew świeżego powietrza. Więcej o nowoczesnej reklamie dowiesz się z blogu Fabryki Reklamy w Łodzi.