05-01-2016, 15:58
Badania marketingowe to bardzo ważny czynnik przy prowadzeniu własnego biznesu. Warto wiedzieć jak zareaguje rynek na nasze obecne czy przyszłe inwestycje.
Korzystając z siatki 800 ankieterów/audytorów współpracujemy przy projektach:
Doświadczeni specjaliści zatrudnieni w centrali, tworzą i nadzorują wszystkie etapy oferowanych badań:
Korzystając z siatki 800 ankieterów/audytorów współpracujemy przy projektach:
- Badania półki (Retail Audit)
- Badania konsumenckie
- Tajemniczy Klient
- Audyty merchandisingowe
- Badania półki + wsparacie sprzedaży
Doświadczeni specjaliści zatrudnieni w centrali, tworzą i nadzorują wszystkie etapy oferowanych badań:
- Określenie przedmiotu badania
- Wybór metodologii
- Przygotowanie i testowanie narzędzi badawczych
- Realizacja badania
- Analiza wyników
- Opracowanie raportu badania (zestawienie tabelaryczne oraz część opisowo-prezentacyjna, rekomendacje)