Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mailing - mocne i słabe strony
#1
Właśnie przeczytałem ciekawy tekst na temat mailingu - jego mocnych i słabych stron (artykuł dostępny jest na http://freshmail.pl/blog/wiedza-i-raport...ie-oplaca/). Wynika z niego, że zaraz po pozycjonowaniu mailing jest najchętniej wybieraną formą reklamy w sieci. Oczywiście mówię tutaj o wysyłaniu wiadomości do osób które się na to zgodziły poprzez akceptację regulaminu, czy zapisując się newsletter. Czy mailing faktycznie jest taki skuteczny? Klikacie na reklamy które przychodzą do was na maila?
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Mailing - mocne i słabe strony - przez xdfan - 01-22-2014, 20:55
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez BziQ - 01-22-2014, 21:17
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Kajtek - 01-28-2014, 14:01
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Mariota - 10-25-2014, 16:33
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Mikey - 03-20-2015, 07:02
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Mikey - 03-26-2015, 09:33
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez wika - 07-24-2015, 14:05
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Rekk - 06-18-2016, 21:24
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Kajtek - 08-09-2016, 09:48
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Koros91 - 11-20-2016, 16:30
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Kolor566 - 12-01-2016, 10:05

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości