Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mailing - mocne i słabe strony
#14
To jest skuteczne, ale przede wszystkim w przypadku bardzo sfocusowanej, a w ogóle najlepiej to wręcz "zamkniętej" grupy odbiorców. Mam tu na myśli np. uczestników jakiegoś szkolenia, i to też nie jakiegoś mega-wielkiego eventu, tylko bardziej z tych średnich. Wtenczas grupa ma w miarę wysoki wskaźnik lojalności, a co za tym idzie dobrą konwersję, no i przede wszystkim wiadomo co ich NAPRAWDĘ interesuje. Reszta to w przytłaczającej części jakieś sztuczne twory - tysiące zaśmiecających wiadomości, może i dobre te kilka procent sprzedaży jak ktoś ma środki na mega bazy, dużą marżę i cierpliwość.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Mailing - mocne i słabe strony - przez xdfan - 01-22-2014, 20:55
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez BziQ - 01-22-2014, 21:17
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Kajtek - 01-28-2014, 14:01
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Mariota - 10-25-2014, 16:33
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Mikey - 03-20-2015, 07:02
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Mikey - 03-26-2015, 09:33
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez wika - 07-24-2015, 14:05
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez MMikonska - 10-10-2015, 23:48
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Rekk - 06-18-2016, 21:24
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Kajtek - 08-09-2016, 09:48
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Koros91 - 11-20-2016, 16:30
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Kolor566 - 12-01-2016, 10:05

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości