Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mailing - mocne i słabe strony
#20
Stosowanie publicznej bazy jest BARDZO nieskuteczne. Przecież dane tam zawarte mogą być nieprawdziwe lub przeterminowane a nawet jeśli nie to jak wspomniał Koros użytkownicy mogli nie wyrazić zgody na przetwarzanie ich danych a w takiej sytuacji grozi odpowiedzialność prawna. Na szczęście zebranie własnej bazy mailingowej nie jest ani trudne ani czasochłonne trzeba tylko wiedzieć jak podejść do tematu. Można np. zbierać zapisy na newsletter, udostępniać jakieś pliki w zamian za email itp.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Mailing - mocne i słabe strony - przez xdfan - 01-22-2014, 20:55
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez BziQ - 01-22-2014, 21:17
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Kajtek - 01-28-2014, 14:01
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Mariota - 10-25-2014, 16:33
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Mikey - 03-20-2015, 07:02
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Mikey - 03-26-2015, 09:33
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez wika - 07-24-2015, 14:05
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Rekk - 06-18-2016, 21:24
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Kajtek - 08-09-2016, 09:48
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Koros91 - 11-20-2016, 16:30
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez michal.kawik - 11-29-2016, 10:01
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Kolor566 - 12-01-2016, 10:05

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości