05-01-2016, 16:37
Zarządzanie relacjami z klientami: SuiteCRM
Gdy już pozyskamy nowego potencjalnego klienta dzięki Mauticowi, warto zarejestrować go w systemie CRM (co swoją drogą może odbywać się automatycznie, za sprawą integratorów udostępnionych przez producenta Mautica, m.in. właśnie z systemem SuiteCRM). Jednym z najlepszych darmowych systemów CRM dostępnych na rynku (o których pisałem m.in. tutaj oraz tutaj) jest obecnie SuiteCRM. Pozwala on na kompleksowe i wygodne zarządzanie relacjami z klientami. Dzięki niemu każdy pracownik Twojej firmy będzie posiadał pełny dostęp do wiedzy o kontrahentach (np. historii kontaktów z nimi, otwartych tematów sprzedażowych czy dokonanych zakupów). Ponadto, łatwo dostosować go do indywidualnych potrzeb danej firmy.
Gdy już pozyskamy nowego potencjalnego klienta dzięki Mauticowi, warto zarejestrować go w systemie CRM (co swoją drogą może odbywać się automatycznie, za sprawą integratorów udostępnionych przez producenta Mautica, m.in. właśnie z systemem SuiteCRM). Jednym z najlepszych darmowych systemów CRM dostępnych na rynku (o których pisałem m.in. tutaj oraz tutaj) jest obecnie SuiteCRM. Pozwala on na kompleksowe i wygodne zarządzanie relacjami z klientami. Dzięki niemu każdy pracownik Twojej firmy będzie posiadał pełny dostęp do wiedzy o kontrahentach (np. historii kontaktów z nimi, otwartych tematów sprzedażowych czy dokonanych zakupów). Ponadto, łatwo dostosować go do indywidualnych potrzeb danej firmy.