Która z tych opcji stanowi lepsze rozwiązanie pod względem skuteczności promocji: założenie fanpage'a na FB czy lepiej może profilu na jakimś portalu zawodowym, takim jak Goldenline.
Chodzi mi o coś takiego:
Polkomtel Sp. z o. o.
Co sądzicie o obu tych pomysłach?
W dzisiejszych czasach, to raczej Facebook.
a ja uważam że Goldenline. będzie bardziej profesjonalnie.
To fakt Goldenline i do tego można też dodać Linkedin
Ja uważam, ze więcej korzyści przyniesie Facobook.
Konto tam ma sporo ludzi, także to świetny kanał komunikacji z klientami. Poza tym firma dostępna na FB nabiera osobistego charakteru i cieplejszego wizerunku.
Przez strony takie jak Goldenline prędzej zauważy Cię jakiś przedsiębiorca czy wartościowy pracodawca. Mój znajomy jest żywym przykładem, że to jest skuteczne.
A na Facebooku można szukac klientów, fanów, rozgłosu.