Czyli jakimi metodami bada się skuteczność kampanii marketingowych, które NIE odbywają się w internecie?
Wiadomo, że sieć pełna jest botów śledzących, co i kto robi. Ale jak to się robi w przypadku np. wieszania billboardów, wystawiania stoisk POS i podobnych działań? Pytam, bo firmy dostarczające materiałów do kampanii zapewniają, że ich obiekty, produkty, pomysły "pozwalają prowadzić skuteczne działania promocyjne z najwyższą efektywnością". Na stronie https://stojakitekturowe.pl/o-nas/ można znaleźć takie zapewnienia - i OK. Tylko jak zweryfikować takie piękne, okrągłe słówka i obietnice?
Wiadomo, że sieć pełna jest botów śledzących, co i kto robi. Ale jak to się robi w przypadku np. wieszania billboardów, wystawiania stoisk POS i podobnych działań? Pytam, bo firmy dostarczające materiałów do kampanii zapewniają, że ich obiekty, produkty, pomysły "pozwalają prowadzić skuteczne działania promocyjne z najwyższą efektywnością". Na stronie https://stojakitekturowe.pl/o-nas/ można znaleźć takie zapewnienia - i OK. Tylko jak zweryfikować takie piękne, okrągłe słówka i obietnice?