Czyli odwieczny spór pomiędzy marketingowacmi: klienci kupują produkty, czy marki?
Przyznam, że tematyka brandingu - tworzenia marek, ich promowania - bardzo mnie interesuje. I ciekawi mnie, jak w tym kontekście traktować informacje... z prasy lokalnej. W artykule radzą, aby skoncentrować się na działaniach w internecie. Wymieniają też konkretne akcje, jakie można podjąć, by wykreować silny brand i dotrzeć z nim do jak największej liczby odbiorców. Brand, a nie produkty! I rzekomo nawet tu pozycjonowanie stron jest kluczem do sukcesu.
Jak Wy się na to wszystko zapatrujecie?
Przyznam, że tematyka brandingu - tworzenia marek, ich promowania - bardzo mnie interesuje. I ciekawi mnie, jak w tym kontekście traktować informacje... z prasy lokalnej. W artykule radzą, aby skoncentrować się na działaniach w internecie. Wymieniają też konkretne akcje, jakie można podjąć, by wykreować silny brand i dotrzeć z nim do jak największej liczby odbiorców. Brand, a nie produkty! I rzekomo nawet tu pozycjonowanie stron jest kluczem do sukcesu.
Jak Wy się na to wszystko zapatrujecie?