Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
darmowa reklama
#1
Bug 
Wymiana reklamowa między przedsiębiorcami to coś więcej niżeli technika nieodpłatnej reklamy. To cała strategia, system rozumowania który znacząco obniży wydatki ponoszone na reklamę.
Koncepcja wygląda następująco:
są choć dwie firmy
wszystkie spośród nich, ma tą samą grupę docelową
ich zasięg działalności jest taki sam albo podobny
nie są dla siebie konkurencji ponieważ co różnego oferują
promując się nawzajem, znajdują nowych nabywców nie tracąc swoich
zdobywają też przyjaciela któremu zależy na wzroście ich przedsiębiorstwa
Natomiast dokładnie?

Przykładem techniki bezpłatnej promocji opartej na tejże strategii jest dopisanie kolejnej pozycji do menu stron obu partnerów które zmierzają do strony firmy partnerskiej.
Napiszę na prostym przykładzie. Posiadam firmę reklamową. Jednym z moich artykułów są strony www Nie posiadam wszakże w ofercie pozycjonowania. Moim terenem działania jest cała Polska, a grupą docelową głównie ostatnio utworzone przedsiębiorstwa które potrzebują zaistnieć w necie.
Poszukuję więc przedsiębiorstwa która pozycjonuje ale nie produkuje stron internetowych bowiem na przykład stwierdziła, że im się nie opłaci i do tego nie zajmuje się reklamą.
W takiej okoliczności posiadamy tąż samą grupę docelową, tenże sam rejon działania i nie stanowimy dla siebie konkurencji.
Daję zatem na własnej stronie pozycję w menu "Pozycjonowanie" oraz linkuję ją do witryny Sojusznika reklamowego.
On zaś daje pozycję "Zamów stronę" i linkuje ją do mojej podstrony z ofertą na strony internetowe.

Jak pozyskać takiego sojusznika przeczytasz na moim blogu darmowa reklama.
Znajdziesz tam również inne, mało znane sposoby na darmową reklamę w internecie i poza nim.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości