Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strona lądowania jako sposób na zwiększenie konwersji z reklam PPC
#1
Lightbulb 
Strona lądowania to docelowa strona, na której będą się pojawiać nasi klienci, gdy wejdą w nasz link reklamowy, baner czy mailing. Założeniem takiej strony będzie podnoszenie konwersji, a więc budowanie liczby osób, które będą realizować cel założony przez właściciela serwisu.

Strona docelowa może funkcjonować jako samodzielna albo też część innej strony. Bardzo często taki serwis jest wykorzystywany przez duże firmy, które w ten sposób budują swoich leadów a więc zbierają dane kontaktowe do potencjalnych klientów. Jeśli chodzi o znane marki to bardzo często wystarczy logo i klienci już wypełniają dane dotyczące tych informacji, które są dla firmy najważniejsze. 


[Obrazek: top-secret-eqfb.png]

Landing page może tez być bardzo skuteczna, gdy chodzi o małe firmy. Warto jednak wiedzieć co zrobić, by strona spowodowała większą konwersję serwisu. Warto się także zastanowić nad tym jak dobrze planować taką stronę. Jeśli chcemy zakładać stronę docelową trzeba się zastanowić jakie elementy mogą skłaniać osobę, która nie zna naszej firmy do tego, by zajrzeć na naszą stronę i skorzystać z tego co mamy tam do zaoferowania. Jeśli klient po wejściu na stronę lądowania nie zobaczy tego co będzie dla niego najważniejsze to szybko z takiego serwisu będzie uciekał. Taka sytuacja oczywiście będzie niekorzystna.

Jeśli strona docelowa ma byś skuteczna to na pewno ważnym elementem będzie jej czytelność. Zacząć trzeba oczywiście od dobrze widocznego tytułu, który będzie od razu przyciągał potencjalnego klienta. Odbiorca musi również czuć się tak, by wiedzieć, że znajduje się na dobre, bezpiecznej stronie, gdzie nie ma żadnych złych zamiarów a jego dane nie są w niebezpieczeństwie. Dobrze będzie posługiwać się tak zwanym językiem korzyści, który najczęściej stanowi elementy zachęcający kupującego do jakieś akcji a na tym musi nam zależeć. Chodzi bowiem o to, by dana osoba zdecydowała się na dokonanie zakupów, wpisanie danych czy wykonanie innej akcji, na której będzie nam zależeć. To od charakteru firmy zależy jaki cel strony jest najważniejszy i na jakich zachowaniach klienta będzie nam zależeć.

Strona lądowania ma mieć także swoją rolę w zakresie konwersji, dlatego powinna być uporządkowana. Od tego bowiem będzie zależeć jak wiele czasu zajmie klientowi wertowanie strony i szukanie tych informacji, które będą dla niego najważniejsze. Nie można także zawieść odwiedzających. Jeśli w reklamie przygotowujemy dla nich coś interesującego to oczywiście trzeba się potem z tego wywiązać. 

Jeśli zakładamy taką stronę trzeba także myśleć o tym jak w praktyce się ona sprawdza i jak funkcjonuje. Jej regularna kontrola oraz monitorowanie będzie bardzo ważne, ponieważ dzięki temu będziemy dostawać wiele różnych informacji, które pozwolą nam ocenić funkcjonowanie strony oraz sprawdzić jak w praktyce nasze rozwiązania się sprawdzają. Jeśli ilość wykonanych akcji będzie mała albo też konwersja nie będzie zadowalająca to od razu będziemy wiedzieć jakie kwestie trzeba poprawić, by się to zmieniło.

Więcej o landing page znajdziesz pod adresem: http://fusionlandingpage.pl/
Odpowiedz
#2
Zgodzę się z powyższą wypowiedzią. Landing page jest bardzo korzystna w biznesie i w sprzedaży. Klienci będą trafiali na nią w pierwszej kolejności.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości