Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sposób na problematycznego klienta
#1
Witam serdecznie Smile Zawodowo związany jestem z branżą wydawniczą, robię też e-booki. Niestety jedna z firm ostatnio zalega z płatnościami (niebawem stukną im 2 miesiące). Książka już teraz to dość ciężki kawałek chleba, więc nie mogę sobie pozwolić na podarowanie tej należności, bądź rozłożenia jej na raty. Stąd moje pytanie, czy warto zlecić taką sprawę firmie zajmujacej sie windykacja? Macie jakieś doświadczenie w tym temacie? Będę wdzięczny za pomoc
Odpowiedz
#2
Myślę, że warto jeszcze spróbować własnych sił, wysyłać ponaglenia, a nawet zagrozić konsekwencjami, a dopiero jak to nie podziała, to zdecydować się na bardziej drastyczne działania.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości