08-19-2022, 15:21
Ponad połowa ruchu w YouTube pochodzi z urządzeń mobilnych.
W ciągu ostatniej dekady sposób, w jaki ludzie uzyskują dostęp do Internetu i korzystają z mediów społecznościowych, zmienił się diametralnie. Obecnie urządzenia mobilne są podstawowym sposobem korzystania z poczty elektronicznej i innych aplikacji do przesyłania wiadomości, oglądania materiałów wideo, dostępu do platform społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram, a nawet przeglądania stron internetowych. Zdecydowana większość ruchu na YouTube pochodzi obecnie z urządzeń mobilnych - ponad połowa wszystkich wyświetleń na YouTube pochodzi ze smartfonów lub tabletów.
Jest to ważne z dwóch powodów:
-Oznacza, że Twoi widzowie mogą oglądać więcej filmów na swoich telefonach niż kiedykolwiek wcześniej - i musisz upewnić się, że Twój kanał może być tam widoczny.
-Oznacza to, że należy myśleć o sposobach tworzenia wspaniałych treści specjalnie dla widzów mobilnych (a nie tylko przenoszenie istniejących projektów desktopowych).
Każdy, kto jest wymieniony jako oficjalny członek kanału na YouTube, może przesyłać filmy o długości do 15 minut każdy.
Każda osoba wymieniona jako oficjalny członek kanału YouTube może przesyłać filmy o długości do 15 minut każdy. Jeśli jednak zostaniesz zweryfikowany (patrz poniżej), możesz przesyłać dłuższe filmy o długości do 30 minut.
Długość swojego filmu możesz zmienić również na karcie głównej, klikając przycisk Edytuj obok tytułu i opisu Twojego filmu. Stamtąd wybierz "Edytuj ten film", a następnie wybierz preferowaną długość:
15 sekund - 2 minuty 50 sekund dla filmów niewymienionych na liście.
3 minuty 51 sekund - 5 godzin dla publicznych lub prywatnych nienotowanych filmów
5 godzin - 10 dni dla publicznych lub prywatnych, nienotowanych strumieni na żywo
Jeśli chcesz subtelnie powiększyć grono odbiorców, spróbuj kupić wyświetlenia na YT, które zachęcą do odwiedzenia Twojego kanału.
Jeśli chcesz subtelnie powiększyć grono odbiorców, spróbuj kupić wyświetlenia na YT, które zachęcą do odwiedzenia Twojego kanału.