04-15-2019, 16:13
Moim zdaniem pozycjonowanie nie jest narzędziem marketingowym, a jedynie czynnością ułatwiają ekspozycję strony internetowej klienta. To prawda, że klienci wykorzystują osoby zajmujące się pozycjonowaniem skłaniając ich by wykonywane przez nich działania wykraczały poza zwykłe działania związane z pozycjonowaniem, które powinno być neutralne. Tu pojawia się tak zwany marketing szeptany, który z czasem może źle się odbić zarówno na zlecających działania jak i tych co je przyjmują. Szanujące się firmy starają się nie przyjmować takich zleceń proponując inne formy e-marketingu. Wypadałoby tez dodać, że niezależnie od przepisów prawa algorytmy Google wychwytują takie kwiatki i zaczynają banować strony do których są odnośniki. Oczywiście sam marketing szeptany może się odbywać w mediach społecznościowych, czy na prywatnych blogach pod zgodą właścicieli. Taką formę działań oferuje New Project agencja marketingowa Łódź http://www.newproject.biz.pl .