Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dobre logo gwarantem sukcesu?
#1
Myślicie, że dobre logo ma bardzo duży wpływ na rozpoznawalność marki?
Zastanawiam się gdzie znaleźć grafika, który załapałby moją koncepcję i wykonał tak, jak sama nie potrafię.
Korzystaliście może z takiej stronki: https://zlapgrafika.pl/ szukając grafika, czy kontaktowaliście się bezpośrednio z agencjami reklamowymi?
Która opcja jest waszym zdaniem lepsza?
Odpowiedz
#2
Jeśli logo posiada element lub kolor, który łatwo zapamiętać w głowie to ma duży wpływ czy wrócimy do danej marki.
Dzięki www.bioconceptbhp.pl zaliczyłem BHP.
Odpowiedz
#3
Logo jest niesamowicie ważne. Po pewnym czasie klienci uczą się go i wybierają chętniej, niż konkurencji.

Ja bym poszedł do agencji. Jeśli nie masz jakiegoś sprawdzonego grafika, to nie co szukać magika na portalach ogłoszeniowych.
Odpowiedz
#4
Uważam, że dobre logo jest bardzo ważne. Umieszczamy je na stronie internetowej, wizytówkach, reklamówkach firmowych itp.. Musi być rozpoznawalne.
Odpowiedz
#5
Jednak by logo było rozpoznawalne, musi był łatwe do zapamiętania, więc na starcie można zrezygnować z skomplikowanych projektów z dużą ilością szczegółów.
Odpowiedz
#6
Loga z dużą ilością szczegółów są też o tyle kłopotliwe, że musimy je stale powielać, rozszerzać bądź też pomniejszać - aby to było możliwe, należałoby tworzyć logo w grafice wektorowej a ta natomiast nie pozwala na zbyt skomplikowane symbole (no chyba, że ktoś jest mega ekspertem w tej dziedzinie).
Odpowiedz
#7
Być może samo logo nie jest gwarantem sukcesu, ale na pewno w jakiś sposób na niego wpływa, sprawiając, że firma staje się rozpoznawalna i kojarzona.
Odpowiedz
#8
(05-03-2014, 15:26)janeausten napisał(a): Myślicie, że dobre logo ma bardzo duży wpływ na rozpoznawalność marki?

Logo ma na pewno jakiś wpływ na rozpoznawalność marki, ale nie jedyny. Tu oczywiście wszystko zależy od branży, od tego w jaki sposób firma będzie później reklamowana, promowana, itp. Nie można zakładać, że logo jest najważniejsze, a np. slogan czy wystrój w firmie już nie. Po prostu trzeba to wszystko, co się składa na wizerunek firmy, zebrać w jedną całość i wszystko wykonac dobrze. Tak więc na pewno trzeba to dobrze zaplanować.

Warto również zaplanować, gdzie logo ma występowac, na jakich materiałach promocyjnych. One również musza zostać odpowiednio wykonane. Np. na tej stronie można sobie sprawdzić jak to wykonuje ta drukarnia w Łodzi

To, że logo będzie atrakcyjne nie gwarantuje od razu, że stanie się rozpoznawalne. Oprócz tego własnie istotne jest jego odpowiednie przedstawienie na materiałach reklamowych, np. ulotkach, billbordach, na oznakowaniu zewnętrznym.
Odpowiedz
#9
Widziałam ostatnio w internecie takie nietrafione loga przywołujące skojarzenia o pejoratywnym odcieniu bądź takie, które sugerowały usługi innego rodzaju niż te, którymi zajmowała się dana firma. Dla mnie to kolejny dowód na duże znaczenie logo.
Odpowiedz
#10
jeśli chodzi o np produkty rtv czy komputery, to chyba wszyscy wiemy, że logo czasami oznacza jedynie wyższą cene (piję do jabłuszka, tu np można poczytać: http://www.morele.net/wiadomosc/tablet-z...ybrac/853/) natomiast jeśli chodzi o inne rzeczy to różnie bywa, ale bardzo często logo nie znaczy nic.
I zbyt wielu ludzi za późno bierze się za biznes, bo duma nad logo, stroną www itp, zamiast robić karierę
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości