Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mailing - mocne i słabe strony
#10
(03-18-2015, 21:59)yataman127 napisał(a): Jeżeli chcemy reklamować szybko jakiś produkt, to mailing jest bardzo dobrym wyborem. Jak wiadomo np. pozycjonowanie jest bardzo wolnym procesem, a mailem możemy wysłać wiadomość do kilku tysięcy osób w ciągu jednego dnia.

W sumie ostatnio stwierdziłam, że jest to skuteczne w przypadku szkoleń internetowych. Ale gdy reklamujemy "zwykły", namacalny produkt to lepiej jest jednak postawić na bardziej "tradycyjne" formy reklamy.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Mailing - mocne i słabe strony - przez xdfan - 01-22-2014, 20:55
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez BziQ - 01-22-2014, 21:17
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Kajtek - 01-28-2014, 14:01
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Mariota - 10-25-2014, 16:33
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Mikey - 03-20-2015, 07:02
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez marysia.co - 03-24-2015, 20:15
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Mikey - 03-26-2015, 09:33
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez wika - 07-24-2015, 14:05
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Rekk - 06-18-2016, 21:24
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Kajtek - 08-09-2016, 09:48
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Koros91 - 11-20-2016, 16:30
RE: Mailing - mocne i słabe strony - przez Kolor566 - 12-01-2016, 10:05

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości