(03-18-2015, 21:59)yataman127 napisał(a): Mailing jest skuteczny w kilku przypadkach, zależy od reklamowanego produktu/usługi.
Muszę zgodzić się z przedmówcą, ale postaram się trochę rozwinąć temat. Faktycznie dużo zależy od branży usługi/produktu, ale najważniejsze to wysłać ten mail do dobrze dobranej bazy. Na ten przykład, po co wysyłać maila z usługami transportowymi towarów dla biura księgowego.
Kolejnym ważnym aspektem, jest to, co z tego mailingu będzie miał konsument. Utarło się pojęcie, że wszystko, online jest tańsze (tańsze sklepy internetowe/usługi) tak, więc skuteczny mailing, albo musi przedstawiać realną korzyść dla klienta. Powinien zaproponować coś, czego nie ma na rynku albo jest tego za mało (trudno dostępne).
Zaletą mailingu jest największa efektywność pozyskanych klientów do poniesionych kosztów. Po prostu jest najtańszy i najszybszy.
Oczywiście zaleca się, aby taką kampanię łączyć z inną formy reklamy internetowej, ale to już inna bajka.
Skuteczna reklama internetowa