Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pozycjonowanie sklepu stacjonarnego
#1
Witam wszystkich, jestem kompletnie zielony w tym temacie dlatego moje pytanie może wydać się głupie. Czy opłacana jest inwestycja w pozycjonowanie stron www w przypadku sklepu stacjonarnego? A dokładniej sklepu z częściami samochodowymi? Większość moich klientów to i tak sąsiedzi z okolicy. Czy pozycjonowanie ma jakiekolwiek szanse powodzenia w moim przypadku?
Odpowiedz
#2
Na pewno na miasto warto, ale zastanów się czy nie lepiej zastosować AdWordsy
Odpowiedz
#3
Pozycjonowanie lokalne jak najbardziej ma sens, polecam zlecenie tego jakieś agencji seo, bo samodzielnie może być ciężko a czasami można zaszkodzić stronie www. Zacznij od optymalizacji strony pod wyszukiwarkę, to już zazwyczaj daje ładnego kopa w serpach.
Odpowiedz
#4
Polecam jeszcze poznać reklamy Google AdWords.
Odpowiedz
#5
Wg mnie jeżeli mówimy o lokalnym sklepie z częściami to pozycjonowanie pod lokalizację na początek w zupełności wystarczy. Adwords jest przydatne dopiero przy dodawaniu poważnego kontentu, a Kreatorr'owi zależy chyba głównie na sprzedaży stacjonarnej więc musi zostać znaleziony i po to jest lokalizacja Smile
Odpowiedz
#6
Linkujesz na lokalizację, miasto itp.
Odpowiedz
#7
Moim zdaniem dobrze przeprowadzony content marketing pod względem lokalizacji sklepu stacjonarnego przyniesie bardzo fajne efekty i dzięki temu pozyskasz sporą rzeszę nowych klientów.
Odpowiedz
#8
Sklep stacjonarny także można pozycjonować jak najbardziej. Z pewnością może się tu przydać pozycjonowanie lokalne.
Odpowiedz
#9
Warto zainwestować w profesjonalne pozycjonowanie stron. Bardzo to pomoże w rozwoju twojej strony internetowej.
Odpowiedz
#10