Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jaka forma reklamy najskuteczniejsza?
#11
no billboardy to dobre rozwiązanie, ale nie sprawdzają się w każdej branży, mi się wydaję, że warto postawić na tradycyjne ogłoszenia - w sensie swoje usługi w ten sposób można reklamować w lokalnej prasie i serwisach np. http://www.opolak.pl/ - oczywiście wiele zależy od obszaru naszego działania, ale taka reklama jest skuteczna a przy tym niedroga
Odpowiedz
#12
Najlepsza reklana jest w internecie . Dobre rezultaty przynosi reklama w TV.
Odpowiedz
#13
Angelo - również zgadzam się z Tobą, że jest to opcja raczej dla dużych firm i koniecznie musi być to zlecone innym osobom, ponieważ taka akcja jest niemożliwa do przeprowadzenia we własnym zakresie.
Odpowiedz
#14
(10-03-2013, 15:07)H00bert napisał(a): Zależy od biznesu. Ale generalnie pozycjonowanie przynosi bardzo dobre efekty.

Pozycjonowanie na pewno warto stosować tu nie ma raczej co się nad tym tematem rozwodzić wiele. Sam pozycjonuje swoje strony dość regularnie i efekty widać, w każdym razie na pewno koszta się zwracają. Osobiście współpracuje z firmą, która świadczy pozycjonowanie stron w Warszawie natomiast jest też dużo innych form reklamy, które stosuję np. ostatnio przy nowych bardzo lokalnym produkcie zdecydowaliśmy się na wykorzystanie drukarni internetowej, zrobiliśmy 2000 takich broszurek http://dynamikacja.pl/druk-magazynu.html też bardzo fajnie to na rynku chwyciło. Klienci którzy przyszli powiedzieli, że fajnie to było zaprezentowane, dlatego postanowili sprawdzić. Więc warto mieszać
Odpowiedz
#15
Moim zdaniem najskuteczniejsza reklama to reklama telewizyjna, radiowa i billboardy. Niestety nie na każdą kieszeń. Dobrze teraz sprawdzają się reklamy publikowane w social mediach i blogosferze.
Odpowiedz
#16
Ja myślę,że reklama w gazecie,bilbord,telewizyjna,baner LCD.
Kto montuje plisy Poznań? Szukam.
Odpowiedz
#17
Zależy na jakim etapie rozwoju firma jak sam początek to potrzebna jest strona www. Są różne agencje jak Kurka strony www poznań więc nie jest problemem takiej zamówić. Na pewno warto inwestować w social media, szczególnie jak kierujemy produkty do młodego konsumenta.
Odpowiedz
#18
Wiele jest tego typu możliwości. Moim zdaniem rozsądnym są działania wielotorowe, tj. nie skupianie się tylko na jednej formie reklamy, ale poszerzenie tych działań na zasadzie dywersyfikacji. Przykładowo można się skupić na marketingu szeptanym czy też na pozycjonowaniu swojej strony, a jeżeli chodzi o sklep internetowy, to dobry będzie również newsletter.
Odpowiedz
#19
DanielXX, dywersyfikacja jest chyba dobrym rozwiazaniem. A sam też rozważasz, czy korzystasz z jakiejś formy reklamy?
Odpowiedz
#20
Dziś najlepszą opcją jest na pewno reklama internetowa. To właśnie przez nią w najbardziej rozbudowanej opcji najłatwiej dotrzeć do klientów.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości