12-16-2016, 15:16
Czy myśleliście kiedykolwiek o rozpoczęciu własnego biznesu w branży gastronomicznej? Być może już taki prowadzicie, ale szukacie czegoś, co mogłoby uatrakcyjnić Waszą ofertę?
Jeśli tak , to serdecznie polecamy zainteresowanym nawiązanie kontaktu z cenionym producentem marynaty i panierki do kurczaka – Holly Powder. Widząc sukces, jaki zaczęła odnosić firma, jej przedstawiciele postanowili podzielić się sprawdzonymi rozwiązaniami zarówno z wkraczającymi na rynek gastronomiczny, jak i z osobami prowadzącymi już swoją restaurację.
Współpracę można nawiązać, mając kapitał ok. 45 tys. zł, przy czym marka oferuje:
- pracę pod swoim szyldem lub szyldem sieci
- pomoc z wyposażeniem i wystrojem lokalu / jeśli uważasz, że Twój lokal nie wymaga remontu, to nie jesteś zobligowany do utożsamiania się z wizerunkiem marki
- Know How – strategia działania i pomysł na prowadzenie własnej restauracji
materiały przeznaczone do promowania: plakaty, menu, ulotki itp.
- przedstawiciele sieci Holly Powder na bieżąco utrzymują kontakt ze swoimi kontrahentami i dbają o partnerskie relacje biznesowe
- dla przedsiębiorców organizowane są szkolenia, które ułatwiają zdobycie potrzebnych kwalifikacji
Osoby zainteresowane więcej informacji dotyczących współpracy znajdą na stronie:
http://www.hollypowder.pl/franczyza/
Jeśli tak , to serdecznie polecamy zainteresowanym nawiązanie kontaktu z cenionym producentem marynaty i panierki do kurczaka – Holly Powder. Widząc sukces, jaki zaczęła odnosić firma, jej przedstawiciele postanowili podzielić się sprawdzonymi rozwiązaniami zarówno z wkraczającymi na rynek gastronomiczny, jak i z osobami prowadzącymi już swoją restaurację.
Współpracę można nawiązać, mając kapitał ok. 45 tys. zł, przy czym marka oferuje:
- pracę pod swoim szyldem lub szyldem sieci
- pomoc z wyposażeniem i wystrojem lokalu / jeśli uważasz, że Twój lokal nie wymaga remontu, to nie jesteś zobligowany do utożsamiania się z wizerunkiem marki
- Know How – strategia działania i pomysł na prowadzenie własnej restauracji
materiały przeznaczone do promowania: plakaty, menu, ulotki itp.
- przedstawiciele sieci Holly Powder na bieżąco utrzymują kontakt ze swoimi kontrahentami i dbają o partnerskie relacje biznesowe
- dla przedsiębiorców organizowane są szkolenia, które ułatwiają zdobycie potrzebnych kwalifikacji
Osoby zainteresowane więcej informacji dotyczących współpracy znajdą na stronie:
http://www.hollypowder.pl/franczyza/